BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, November 12, 2009

Keindahan kasih sayang <33 ?

Knape orang yg kite sayang pergi begitu saje ? :( Ein tk penah merase kan kebahagiaan kasih sayang itu . Ein nak sanad merasekan nyee . Ein tk thu ape nk jadi pade diri nie . Setiap hari nk kena dera & mara . Ape salh Ein nie ? Terok sanad ke diri nie ? Ein pon tk thu ape Ein da buad . Ape yg disuruh , itulah yg dipatuh . Ein rimas arh hdop camni . Asyk kne kongkong jea ! Sume org leh bebas . Ein nie ape ?! Ein nk sanad bebas buad smentara . Ein tk nak kne maki da :'(( Ein tk nak nanges & disakiti . Please la , setiap hari leh naik gyler ! apetah agy , orang yg kte sayang pgy cam uh jea . Ein hrap durank ditempadkn di orang yg beriman . Amin ! Nabyla ; kaw mmg teman sedunia aku . kaw selalu tlg aku if aku dalam sakit atau sedih . kaw selalu teman aku nanges . kaw fhm sanad keadaan aku . tapi knape kaw harus pergi ? knape tuhan tk ambek aku jea ? Syera ; biyy , kaw lah teman borak aku . tapi kaw da ade suami en . aku tk penah mghalang kaw mencintai feeruz tu :) aku bahagia tgk kaw nan die . anak kaw Nur Syera Effah . HEHE , :) sedap sanad . aku akan tetap merindui kaw . detik kemalangn itu tk dapad aku lupekn . sangat memedihkan . aku harus tabah . aku sayang korunk . SUMPAHH !

0 comments: